The first thoughts.

Jeg har etter erfaring funnet ut at det er dumt av meg å si for bastant hva jeg skal bruke et nettsted eller en blog til. Det blir ofte store ord, og jeg er kanskje et av de minst strukturerte menneskene jeg vet om, dermed liten gennomslagskraft. Det jeg tenkte var at jeg kunne bruke denne bloggen til å skrive random tanker(random, bra norsk), kanskje en novelle i ny og ne, og andre ting som jeg finner det for godt å skrive. Men for å ikke skuffe eventuelle lesere, og meg selv, så er jeg ikke for bastant i denne påstanden. Kanskje er et ord jeg like, og det er et ord som passer her. Kanskje blir det sånn, kanskje ikke, det vil vise seg. Men jeg håper dette kan bli i allefall en smule fruktbart. Hadde jo vært gøy. Nå har jeg ikke noe å poste akkurat med en gang, men skal pøve å få det til så fort som mulig. Hvis noen lurer på tittelen på selve bloggen så er det ikke noen spesiell grunn til at den heter det, men det ble bare sånn. (And by the way: Av og til blir det engelsk og av og til norsk, hadde jeg vært flinkere i fransk kunne det blitt det og, men jeg begrenser meg til Engelsk og norsk.)
Happy reading.