Dylan Moran og andre random tanker.


Jeg og Sunniva, min gode, kjære weirdo friend, whom I love, skal til Oslo i April og se den fantastiske Dylan Moran. Hvis du ikke vet hvem han er, shame on you, but I will explain. Hvis man har sett Notting Hill er han tyven Rufus som prøver å stjele ei bok fra Hugh Grant når Julia Roberts først kommer inn i butikken. Ellers har han lagd Black Books og vært med i Run, Fatboy Run. I det hele tatt er han ganske eksepsjonelt morsom. Det var litt morsomt for jeg og Sunniva hadde sittet og snakket om hvis det kom noen andre store komikere til Norge måtte vi dra. Sist vi var i Oslo så vi Eddie Izzard, like før jul og han var fantastisk, which we knew he would be. I det hele tatt er jeg ganske glad i å se stand-up og når de er så fantastiske som Eddie Izzard og Dylan Moran. Jeg håper Oslo leverer også denne gangen, føler at det strengt tatt er opp til Oslo om vi har det gøy eller ikke. Det viktige nå, for både meg og Sunniva er å finne ut hvordan vi skal kunne kidnappe Dylan Moran og ta ham med tilbake til Trondheim så han kan bo sammen med oss. Det er i det hele tatt ganske viktig å tenke på slike ting, så det er planlagt. Vi skulle tatt med oss Eddie hjem, men vi kom aldri så langt, vi satt for langt unna, rad 15, denne gangen blir det rad 4, så han er nærmere. Knut Nærum satt nær oss sist så vi kunne tatt ham.
Ellers har jeg vært i et noe filosofisk hjørne i dag. Sunniva kommenterte at familien min er veldig familien min, at vi passer sammen. Jeg luftet ideen om at alle mennesker flyter rundt om i eteren og at folk finner sammen, og av og til finner man riktig folk, slik jeg gjorde, og man får en fin familie som fungerer og har det fint. Hvis man ikke finner riktig folk er det det som gjør at vi får ulykkelige familier. Sunniva sa at hun håpet at hvis det var tilfellet håpet hun at de fikk en ny sjanse. Det håper jeg og. Jaja, det var nok kvasifilosofisk pretensiøst svada for en dag, føler jeg liker Dylan Moran mer enn mine egene funderinger, men han er tross alt et geni. Som jeg skal se. Wee...